130106

Datum: 2013-01-06 - Tid: 16:56:00 - My Life - Kommentarer (3)
Halloj! Japp, jag har börjat blogga igen men bara när jag har tid - som nu. Mitt lov har varit helt okej, lugnt i alla fall och varit med Ella och spelat lite badminton med Allans bröder, hans pappa, självaste Allan & Rebecca. Träningsvärk i cirka tre dagar men då vet att man gjort något i alla fall ;) Och imorn är det dags för skola.. Usch. Iaf, just nu sitter jag och lyssnar på Ke$ha med kaffe med skum i, eller som jag kallar det; Skumlatte, eller något sånt. Har ni haft ett bra jullov? När börjar ni skolan? 
Ha det bra, ska försöka att blogga så mycket jag kan! ♥
 

Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

God fortsättning på det nya året! :)

2013-01-06 @ 22:30:41
URL: http://sandratorn.se
Postat av: ebba

sv: Ja hade jättekul! Saknar dig med vännen och det är ett måste att ses snart! Det har gått på tok för lång tid ju! :( <3

2013-01-07 @ 19:19:49
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se
Postat av: Anonym

kan inte du göra en såkallad årsresume dvs när du lägger upp ett inlägg om varje månad under 2012. t.ex första inlägget handlar om januari så då lägger du upp bilder från januari och vad du gjorde då och så likadant med resten av månaderna ^.^ det skulle vara riktigt kul att läsa! kramkram!!

Svar: Hade faktiskt tänkt att göra det och tack för att du påminde mig!! Kram, x
felicia eriksson

2013-01-11 @ 17:55:57


Kom ihåg mig?




Trackback