L Y C K L I G

Datum: 2013-08-14 - Tid: 14:39:00 - My Life - Kommentarer (0)
Om ni vill veta varför jag är så otroligt lycklig: → bild ♥ 
 
Helluuu! Sitter just nu vid datorn, lyssnar på go' musik från min i-phone/mp3- högtalare. Idag ska inget särskilt göras, mamma bakar & det luktar skit goooott! Imorn blir det lite roligare; {vän} kommer & ska sova över - jeez, har tittat för mycket på Gossip Girl ... - det ska bli otroligt kul för att vi har inte träffats på hela sommarlovet då jag varit borta eller hon varit borta. Så det lär bli kul! ☺ 
Är faktiskt lite exhalterad över att börja gymnasiet på måndag för att jag ska gå på Kopparlundsgymnasiet, som jag verkligen velat gå på. Så, det kommer att bli kul - tills studierna börjar på allvar haha.. Let my future begin! 
 
xoxo

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback