hey brother, hey sister

Datum: 2013-09-25 - Tid: 00:23:40 - My Life - Kommentarer (0)
Wäzzääää ~ 
 
Sitter i soffan framför både datorn och tv:n och har nyss kollat på filmen "Magic Mike" - typ andra gången. 
Ända sen jag kom hem har jag ätit nudlar, tittat på serier, filmer, ätit godis och snackat lite med vänner. Dagen har varit lång.. seg.. Började med att vi hade slags av seminarium i skolan i historia som jag var så otroligt nervös inför men det gick rätt så bra! (y) 
Imorn är det alltså sista skoldagen eftersoma att jag är ledig torsdag och fredag - awzum. 
Vad jag gjorde i helgen: i fredags var jag på fest som treorna i min skola hade fixat - jätte mysiga människor, det trodde jag faktiskt inte. Hur trevliga som helst! I lördags så var det kulturnatten och då hade vi utställning om 1800-talet till nutiden. Det gick väl bra, dock lite segt i början men annars funkade det. I söndags - var jag bara hemma och tog det lugnt. Yas. Nu ska jag vänta på att mamma och Allan kommer hem från Stockholm och sedan ska jag lägga mig. 
 
xoxo

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback