girls night ~ 29/6-30/6 ~

Datum: 2013-06-30 - Tid: 14:49:36 - My Life - Kommentarer (0)
30/6 [idag]
Fin bild som avslutning.. ↑

Helgen har varit otroligt underbar & grym! När alla tjejer var på plats så åt vi grillat, skit gott! Sedan lite senare efter gick vi ut och hade lite skoj, visslade på några killar och det var faktiskt två som vinkade tillbaka när vi vinkade! :D I alla fall, sedan gick vi hem till mig och ställde oss på balkongen och visslade lite till, väldigt roligt haha. Sedan var det dags att äntligen kolla på Paranormal Activity! Till det åt vi paj (hehe) och godis m.m lite senare. Jag kollade bort då å då under filmen, men den var rätt så bra - otäck bara. 
Inatt var vi uppe till ungefär halv fyra, vilket jag inte tyckte om för att jag ville sova haha.. Men men. 
Helgen var som sagt grym & skulle verkligen gå med på att göra det igen. Aja, snart ska jag ta på mig andra kläder och ut & springa lite. Mycket träning nu inför militären.. 
 
xoxo
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback