Brist på att ha kul..

Datum: 2012-06-10 - Tid: 21:56:39 - Allmänt - Kommentarer (2)
13 HAR DU...
Ett förhållande: nope
En bästa vän: jaroo
Haft ett seriöst förhållande: hm..
Dejtat en av dina bästa kompisar: pft, nej
Blivit kär vid första ögonkastet: naah
Fått ditt hjärta krossat: hm...
Skrikit åt en lärare: haha nej!
Kysst någon och sedan ångrat dig: nope.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: sometimes..
Några smycken som kostat över 1000 kr:  nä
Några husdjur: nope
Hamnat på polisstation: nä, bara för pass :D

12 DAGENS:
Klädsel: mjukis, vittröja, underkläder & strumpor :D
Hår: brunt med gamla blonda slingor.. & långt
Låt: "Fuck You Betta"
Vill ha: ONE PIECE!
Sjuka: godis.. c:
Drog: vah ? COCA COLA!
Saknad: kompisar...
Köp: godis..
Godis: GODIS :D
Attityd: upp&ner..
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: fyfan..

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Fanny
Kärlek: MITT GODIS
Husdjur: nä
Semester: Gran Canaria
Jobb: har sålt kakor & godis.. i 6an..
Köpta skiva: Justin Bieber "Under The Mistletoe" för typ 100 år sen..
Riktiga kärlek: mitt GODIS
Piercing: nope
Konsert: nope
Fylla: nope, fast JAG BLEV FULL PÅ MIN COCA COLA!

10 SENASTE:

Personen som sms:ade dej: Johanna ♥
Personen som du kramade: mamsen
Peronen som ringde dig: mamma..
Personen som du ringde: Allan..
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Uhm.. kommer inte ihåg..
Alkoholdrycken: senaste var nog... Öl, fast smakade bara...
Bilfärd: TILL ICA MAXI!
Filmen du såg: "Love Guru"
Gången du grät: dunnoooo...
Måltiden: omelett

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: JA!
Våga hoppa bungyjump: JA!
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar:  kanske...
Kalla dig själv lycklig: njahh...
Hellre ta bilden än vara med på den:  jao
Kunna gråta över en kille: hm...
Kunna gråta över en tjej: kanske..
Ljuga för någon: ja..
Kunna springa 50mil: nä
8 VAD:
Gör du just nu: skriver
Ska du göra imorgon: gå upp & dra till fängelset.. skolan asså.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: ja
Har du med dig in på bion: chips/popcorn/snacks & läsk ^^
Är det för färg på dina byxor: SVART!
Är det för väder hos dig just nu: suun
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: whut?
Skulle du göra om du vann på lotto: köpa one piece & dra till USA
6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: sometimes..
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15! :D
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: nah..
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: både och - ja ^^
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: samma..
5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: när jag var bebis :D
Mage eller rygg: whut?
Kyssar eller kramar: både och..

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan vad har du för planer resten av sommaren? :)

-

Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)

-

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

2012-07-10 @ 04:32:40
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej Felicia! Jag har sån dålig fantasi så jag kan inte skriva så mycket längre utan att jag får hjärnsläpp! Ska dock försöka, men detta kapitel blev ju längre än det innan ;) framgång!

2012-07-25 @ 17:46:10
URL: http://thestoryofonedirection.blogg.se/


Kom ihåg mig?




Trackback