Tack alla...

Datum: 2011-11-20 - Tid: 12:38:04 - Allmänt - Kommentarer (0)


som har funnits här för mig & som har stöttat mig. Jag uppskattar det, verkligen.

Ni har stöttat mig från att må dåligt, ni har alltid gjort så att jag mått bra. Ni har funnits för mig när jag mår skit & inte velat leva. Men ni har gjort så jag mått bättre, att jag inte velat ta självmord eller ens tänka på det. Vad är jag utan er, mina vänner? Ni är allt för mig & jag ska finnas & stötta er hela tiden. ♥

Ni har aldrig svikit mig, nånsin. Jag är så glad att jag fick lära känna er.

En del har jag tjafsat med, men sedan blivit vän med. Det är för att ni alltid finns i mitt hjärta. Ni alla har en stor plats i mitt hjärta.

När min pappa dog, fanns ni där för mig & stöttade mig upp till 110%. Och ni finns där för mig & stöttar mig fortfarande.

Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er för allt ni har gjort. Jag älskar er.

 

Tack ♥
 
 
 
Ni vet vilka ni är.



Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback