SÅ GLAD! ♥

Datum: 2011-11-01 - Tid: 09:47:24 - Allmänt - Kommentarer (3)


Justin Bieber's NYA skiva "Under The Mistletoe" har ÄNTLIGEN kommit till Spotify! Sitter just nu & lyssnar på en utav hans låtar, "Mistletoe". Så sjukt bra, ni bara måååste lyssna!! ♥



Jag vet, länge sen jag blogga men shit happens! ;). Anyway, sitter & lyssnar på "Mistletoe" [ vilket betyder Mistel på engelska ]. Så sjukt bra låt! Ah, men ska nog gå iväg & göra lite frukost! Ha en fortsatt bra morgon! :)


/ Felicia ~

Kommentarer
Postat av: alice

Sv; Tack hjärtat!♥

Nej, den är från Weekday i Stockholm.

Köpte den för 200 SEK! Puss :*



btw, vad fiiiin blogg du har fått!! :DDD grymt fin!

2011-11-01 @ 10:08:19
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: 48euj6y

Justin Bieber ? , skojar du med mig ? Han är bög ! , man kan inte beskrivA hnm på ngt annat sätt.

sjukt ful blogg.

puss hej

2011-11-01 @ 14:21:52
URL: http://kj..dt
Postat av: Linnéa

^ nej jag tror inte att hon skojar med dig. och nej,han är inte bög. han har flickvän så shut the fuck up. det går visst att beskriva honom på flera andra sätt. om du nu hatar honom så jääävla mycket så äre väl bättre att du inte bryr dig om honom? istället för att sitta och lägga ner en jävla massa tid på att sitta och skriva en jävla massa dumma kommentarer, du vet inte ett piss om honom. så sätt dig i ett hörn och håll käften.

juste, felicia har inte en ful blogg. du är den som är ful här.

EN FET SLÄMMIG BLÖT PUSS PÅ DIG ♥

2011-11-01 @ 15:13:37
URL: http://liinneajohansson.devote.se


Kom ihåg mig?




Trackback