FRIDAY / FLOWERDRESS

Datum: 2011-07-08 - Tid: 17:30:18 - Allmänt - Kommentarer (2)



haha , ser ni min solbränna ? ↑ ;)

God eftermiddag söta läsare!
Förlåt för en dålig uppdatering , men jag har varit på "Power Big Meet" idag här i Västerås, så jag har inte kunnat blogga så mycket men jaja ! :]
Jag har veerkligen blivit brun , tack vare power meet igår ;) .
Härlig solbränna , men man kan knappt ligga i sängen på rygg ! Jag kände det igår, det kändes som om det stack till i ryggen samtidigt som det var varmt.. Så , just nu badar Beccis i poolen , vilket jag också ska göra!!
Men nu ska jag nog ta & byta om till bikini!
Ni får ha det så bra!

Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Så fin du är min lilla sockertopp!! <3

2011-07-22 @ 10:08:03
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se/
Postat av: Mandie

Snyggt! :))

2011-07-23 @ 02:12:48


Kom ihåg mig?




Trackback