Sorry..

Datum: 2011-04-08 - Tid: 11:18:39 - Allmänt - Kommentarer (0)
Godmorgon alla! Sorry för jätte dålig uppdatering, men jag försöker att skärpa mig & blogga mera.. Men jag har inget att skriva om så mycket, men jag LOVAR, nu ska jag börja blogga igen.. På riktigt!☺.
Så, hur mår ni idag? Själv är jag sjuk, jag har varit hemma från skolan i 3 dagar.. Inte så mycket men jaja.
Mamma har äntligen fått jobb :D. Eller,dt var ju typ länge sen fast inte jätte länge sen, kanske några veckor, jag vet inte. Men just nu så är jag hemma, tänkte titta på film.. Men jaja..
Funderade på att göra en ny design, eller vad tycker ni? Jag har liksom tröttnat på denna och tänkte göra en ny :).
Och jag funderar på att ha en signering.. Äsch, vi får se hur det blir :P.

Men nu ska jag fixa med designen.

Puss & Kram! ♥

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback