I Västerås...

Datum: 2011-04-18 - Tid: 09:06:26 - Allmänt - Kommentarer (0)
Hur har eran helg varit? Min har varit bra, har varit hemma hos mormor från fredag till söndag :).
Och igår (söndag) så ringde mamma och sa att de skulle komma upp och hämta mig och sedan åka till Västerås (där Allan bor) och sa att jag skulle börja packa och det gjorde jag. Efter 2 timmar kom dom och hämta mig, sedan åkte vi :D. Men det var liksom mest på kvällen, runt 21 tiden.. Så just nu så sitter jag i Allans soffa och tittar på TV. Just nu är dom och jobbar så jag är själv men det får ju jag allt ta och leva med ;). Eller det har jag gjort länge..
Snart så ska jag ha tävling igen!
Så passa på & bli dagens blogg och få en länkning i menyn tills det blir en ny tävling ! ;)
Men nu så ska jag titta på TV.
Ha det så bra !! :)
Puss & Kram♥
PS: Jag kommer ha "Felicia tipsar", " Felicia Hissar & Dissar".
På "Felicia tipsar", så tipsar jag om något, eller en blogg  :).
På "Felicia Hissar & Dissar" , men det behöver ju jag inte förklara.. Eller ? ;).

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback