Godmorgon...

Datum: 2010-09-18 - Tid: 08:45:09 - Allmänt - Kommentarer (1)
...miina söta läsare :) <3
Förlåt för en dålig uppdatering, men jag har gjort illa armen/axeln, och jag har inte haft tid att blogga...:/ Men nu bloggar jag! Jag fyllde år i onsdags, inget "Grattis i efterskott"?
Men skit samma :)
Detta fick jag:

  • Pengar av mamma och gammel mormor :)
  • Present kort på H&M av Mickan, 100 kr :) och ett läppglans <3
  • Ett bio-present kort av Fanny :)
  • En stor låda med godis och 2 rosor av Johanna och Carro :)
  • Och en Iphone av min bääääästa mamma ! ^^
Fina presenter va ? ^^

Älskar er ALLA!<3<3<3<3<3
Men nu ska jag äta frukost :P


Love FeliciaRydin :* <3



Kommentarer
Postat av: acacia

du är bäst<3 13 år med en trasig arm och du kan fortfarande ÄGA fett<3 du är bäst

2010-09-20 @ 19:48:15


Kom ihåg mig?




Trackback