Från igår :P

Datum: 2010-10-15 - Tid: 17:00:25 - Allmänt - Kommentarer (0)
(14/10-2010)

Bästa dagen med Carro :D

Först åkte vi hem till mig, sen så när vi åkte hissen(a) så satte jag på gula

lappar typ över hela spegeln i hissen xD Fyfan va kul vi hade :D

Sen skulle vi titta på film, och när vi hade satte på den, så började nån sladd

att hacka upp sig eller strula..(inte på det sättet xD)

Och när den  stängdes av, asså när sladden strula till sig, så fick jag typ

vråådamp och jag gick fram till DVD:n och kollade den, och först så tryckte jag

på knappen som lixom sätter på DVD:n, och sen när den va på, stängdes den

av xO Och jag fick vråldamp, och Carro började APGARVA!! :D

Kände mig lite rolig, fast jag fick damp :$ men skit samma c:

Bästa dagen med Carro :)<3

Love FeliciaRydin<3

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback