Datum: 2010-10-03 - Tid: 00:34:25 - Allmänt - Kommentarer (1)
Hej! Eller ska man säga: GOD"annandag" ? Haha , ne..Men kan liksom inte sooova ;D Om ni inte fattar, så har ni inte någon humor hihi^^ Ne nu ska jag inte va dum:( ..Men jag har för mycket socker i mig, och kan aldrig bli trött..-.-
Det klagar jag på- MYCKET! :P Men jaja ..:) Nu kommer det lite bilder från när jag,rebecca,elin och leszek va på Lek & Bus Landet :) Eller ...aa men jag kommer inte att lägga upp så mycket bilder från när vi va inne:P
NJUT!








Och nu kommer det lite bilder från när vi va ute :)



haha ..:P



















HAHA min favvo bild ;)

PUSS&Kram/felicia

Kommentarer
Postat av: john

haha omg vad coolt vill ochså ha en sån :( haha :)

2010-10-03 @ 23:23:17
URL: http://johnbieber.blogg.se/


Kom ihåg mig?




Trackback