18/10-2010

Datum: 2010-10-18 - Tid: 15:47:16 - Allmänt - Kommentarer (0)

Hejsan!

Idag så har man vare i skolan, flum,varför inte ? :D

Haft engelsk prov eller va det nu va x) Engelska nånting ;PHÄHÄ(Y)

Sen så drar man till norrbygården och chillar med kompisar ;) Nice vah ? :D

HAHA ne..men det e nice o chilla..whateva!.:D

Hm..va mer ska jag berätta...? AA juste ! :D På engelskan idag, så va det

"lite" för flumigt!:D Ayah sprang typ runt halva skolan bara, sen så faila hon,

så hon ramlade och Fanny (@fannsyn) började att APGARVA så att det hörde

över typ nästan hela klass rummet..Och jag som lyssnade på hög musik i
mina hörlurar hörde t.o.m x)


ASROLIG Klass!! :D Sen så sprang vi..för att slippa lektion! :D

Haha ne, men vi ville så att vi inte behövde sitta där o ha tråkig engelska -.-

Skit samma , <3

Nu så ska jag göra lite macka och te ^^
Gott (y'

Men ha det så bra !

Puss :*





ps:





Munktröja-BikBok, 300:-(nånting)
"Easy Tiger" Linne - La Boom, (REA) 49:-
Mörka jeans - Lindex, 249:-

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback