9/10-10

Datum: 2010-11-09 - Tid: 17:45:06 - Allmänt - Kommentarer (0)
Idag har man varit i skolan, det har snöat som fan! ;o Men lite mysigt med snö eller hur ? c: Fan , jag ska ju vara hemma hela kvällen själv till klockan 21.30 ;o Jätte läskigt tycket jag .. :$ Haha , senare så ska jag nog bara ta det lugnt och bara chilla o snacka lite med kompisar på msn och så vidare :)
Och när jag,Johanna och Fanny skulle åka hem , så kastade Affe,Anton och Patrik snöbollar på Johanna & Fanny! Haha, tur att de inte kastade på mig , hihi (a) <3 . Men aaah ! Har fett tråkigt -.- DAAAH!
Men nu så ska man titta lite på TV c:

Puss & Kram ! <3 ;)

PS: nu kommer det en bild på mig just nu ! ;)

Som är lite fixad ;) :p






+


Ljusblått linne - BikBok

Mjukis Byxor-Tk





Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback